Моєю першою роботою було конструкторське бюро підприємства «Антонов». Там я глибоко вивчила системи автоматичного керування літаками, була залучена практично до всіх процесів створення повітряних суден. Розробляла технічні вимоги та конструкторську документацію на бортові системи, брала участь у стендових наземних випробуваннях, введенні в експлуатацію та підтримці літака після продажу.
Усі ці знання, до речі, стали мені в пригоді під час роботи в Прогрестех-Україна. У цій компанії я працюю інженером з підтримки експлуатації систем авіоніки літаків Boeing, зокрема, системи автоматичного керування (автопілотів). Серед моїх обов'язків – вирішення будь-яких питань щодо роботи систем під час польоту, наземних перевірок чи на вимогу авіаційних регуляторів. Основне завдання – забезпечити безперервну роботу бортового обладнання й запобігти затримкам рейсів. Запити від авіакомпаній можуть надійти в будь-який час, і я мушу надати необхідні технічні рекомендації впродовж обмеженого терміну, а термін може становити лише годину. Тож робота непроста, відповідальна, але дуже цікава. Тут мені знадобилася і вся теорія, якої нас навчали в інституті, і всі практичні навички, набуті в процесі роботи з подібними системами на літаках АН. Дуже допомагають і відрядження в головний офіс із підтримки експлуатантів літаків Boeing, що в Каліфорнії, де можна обмінятися досвідом з американськими колегами й підвищити професійний рівень.
Я певна: якщо ти постійно вдосконалюєшся і любиш свою роботу, в Україні дійсно можна зробити кар'єру в інженерії. Я зустрічала чимало жінок, які довго й успішно працюють на інженерних посадах, і, чесно кажучи, ніколи не стикалася з обмеженнями – ані гендерними, ані професійними. Мені здається, талановитий спеціаліст, котрий займається улюбленою справою, досягне більшого, ніж людина, яка працює на хоч і прибутковій, але немилій і відтак нудній роботі. А інженер – це не нудна професія, тут стане в пригоді й аналітичне мислення, і творчий підхід, і вміння спілкуватися з людьми, і прагнення до самоосвіти.