«Поділися науковими здобутками зі світом» — саме такий напис можна знайти на лабораторії Carlsberg в Копенгагені, адже вона була і залишається головним осередком розвитку та вдосконалення пивоваріння. Засновник компанії Якоб Крістіан Якобсен вважав, що науковими відкриттями необхідно безкоштовно ділитися з усіма, що, власне, він і робив. Саме завдяки компанії Carlsberg та її лабораторії ми маємо чисту культуру дріжджів, яка на сьогодні є невід'ємною складовою 90% усіх лагерів світу, шкалу PH, яка широко використовується в науці та харчовій промисловості, сорт ячменю, який стійкий до кліматичних умов та може вирощуватися в різних країнах, а також багато інших проривних відкриттів.
Син Якоба Карл (до речі, саме на його честь була названа пивоварня) продовжив традиції батька та став реформатором, який першим у Данії створив пенсійний фонд і запровадив восьмигодинний робочий день для своїх співробітників. Тож і тоді пивоварня була привабливим місцем для праці.

Якоб заповів свою пивоварню науковому фонду Carlsberg, щоб вона й надалі залишалася провідним науковим осередком, прикладом корпоративної відповідальності та сталого розвитку. І дотепер третина нашого прибутку щорічно повертається до фонду для присудження наукових грантів.
З 2012 року Carlsberg Ukraine входить до складу Carlsberg Group, наслідуючи філософію компанії та її сенс існування.
Сьогодні Carlsberg Ukraine — це:
Три заводи: у Львові, Києві та Запоріжжі
1
Відомі світові бренди, такі як Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664 та Somersby
2
Національний бренд із 305-річною історією «Львівське»
3
Більш ніж 1300 справжніх профі, які працюють у компанії
4
Знайомся, команда Carlsberg Ukraine — це: Профі сталого розвитку
Наш сенс існування — варити пиво для кращого сьогодні та завтра. Це означає робити свою діяльність сьогодні відповідально та свідомо, аби наступні покоління могли продовжувати нашу справу. Тож кожного дня, крок за кроком, ми йдемо до сталого майбутнього та гармонійного функціонування у суспільстві. Щоб досягнути значущих змін, ми діємо системно і злагоджено. Тому ми керуємось єдиною для всіх компаній Carlsberg програмою зі сталого розвитку. Програма «ЦІЛЬ 4 нулі: разом до майбутнього» була розроблена на основі Цілей сталого розвитку ООН та має чіткі цілі до 2022 та 2030 років. Ми працюємо у покращенні чотирьох основних напрямків: НУЛЬ вуглецевого сліду, НУЛЬ втрат води, НУЛЬ безвідповідального споживання, НУЛЬ нещасних випадків.

Результати, які ми маємо за 2019 рік демонструють, що ми рухаємось у правильному напрямку.
Заводи в Україні є одними з найефективніших з використання води у Carlsberg Group, а для підтримки культури НУЛЬ нещасних випадків Carlsberg Ukraine постійно проводить навчання, підвищує рівень безпеки та інформує працівників про ризики травматизму.
Щоб досягти НУЛЬ безвідповідального споживання, ми розширюємо асортимент безалкогольної продукції, аби у споживача завжди була альтернатива вибору у кожній точці продажу. На сьогодні можна сміливо сказати, що Carlsberg Ukraine — драйвер розвитку б/а сегмента пива в Україні. Також долучаємось до Всесвітнього дня відповідального споживання пива (GBRD), аби попередити споживання алкоголю неповнолітніми та впровадити культуру відповідального споживання пива.
Наш засновник Якоб Якобсен робив світ кращим і завжди прагнув до досконалості. Ми слідуємо цій філософії до сьогодні. Заснувавши локальний фонд підтримки науки, щороку Carlsberg Ukraine виділяє кошти на реалізацію наукових проєктів серед українських вчених щодо поліпшення ефективності виробництва й зменшення негативного впливу на довкілля. Так у 2019 році ми підтримали два наукових проєкти, віділивши 1 млн грн на їх реалізацію. Цього року Carlsberg Ukraine долучилась до ініціатив відповідального бізнесу в боротьбі з коронавірусом та скерувала 5,4 млн грн на допомогу українським лікарням: 2,4 млн грн були витрачені на закупівлю захисних костюмів для лікарів, а 3 млн грн пішли на придбання трьох апаратів ШВЛ та кисневих концентраторів.
Профі турботи
Від початку карантину ми одразу відправили співробітників, кому дозволяють функціональні обов'язки, на віддалену роботу. Адже безпека наших людей завжди була нашим основним пріоритетом. Але у нас є працівники в сфері продажів, співробітники на виробництві, в логістиці, які не можуть виконувати роботу віддалено. Тому як тільки було оголошено карантин, ми негайно ввели додаткові жорсткі санітарні заходи на всіх наших пивоварнях: закрили завод для зовнішніх відвідувачів, впровадили постійну дезінфекцію приміщень, ввели обмеження за кількістю людей у приміщеннях, зробили маркування, щоб зберігати соціальну дистанцію. Також кожен працівник забезпечений засобами індивідуального захисту і кожного дня отримує необхідну кількість масок, рукавичок та має повне забезпечення санітайзерами. Ми дуже ретельно стежимо за проявами симптомів коронавірусу у людей, які працюють на заводі, і просимо їх при наявності найменших ознак застуди або в разі контакту з хворими залишатися вдома, повідомляти нам і проходити тестування. Це і дозволяє підтримувати безпечні умови праці для тих, хто не може працювати віддалено.

Протягом карантину у Carlsberg Group розробили керівництво для віддаленої роботи «Управління з турботою». Воно включає в себе поради та рекомендації для керівників щодо віддаленої роботи з підлеглими: як мотивувати, підтримувати та піклуватися про своїх людей. Ми адаптували керівництво для своєї компанії, і зараз воно є нашим базовим гайдом.
Профі кар'єрного зростання
Carlsberg Ukraine допомагає ставати професіоналом своєї справи. Розвиток та постійне вдосконалення — це ДНК нашої компанії не тільки в процесах, а й у розвитку наших людей.

До карантину студентів та молодих спеціалістів ми запрошували на практику та робили конкурсний відбір на стажування. Що цікаво, стажування дає можливість спробувати свої сили у будь-якому департаменті в залежності від спеціальності: від пивовиробництва до маркетингу. Протягом існування стажування в компанії нам вдалось зростити багато фахівців, менеджерів та директорів. Наприклад, Антон Панасенко, директор з маркетингу Carlsberg Ukraine:
«Carlsberg Ukraine — моє перше робоче місце. Я прийшов в компанію молодим студентом і за вісім років подолав шлях від стажера департаменту до директора з маркетингу, який відповідає за один із найсильніших українських FMCG-брендів «Львівське». Цього неможливо було б досягнути без допомоги, підтримки та навчання з боку компанії. Я й досі захоплююсь людьми, проєктами та культурою моєї компанії і дуже радий бути частиною великої міжнародної родини Carlsberg Group!»

Антон Панасенко
Частиною популяризації бренду роботодавця є також різні програми залученості для студентів. Наприклад, компанія продовжує реалізацію освітніх програм «Львіварня для студентів» та «Бізнес-посли». Їх мета — ознайомити українських студентів з особливостями роботи глобальних корпорацій, сучасними бізнес-ризиками, лідерством в складних умовах і тонкощами управління в міжнародних компаніях. В рамках цих програм топменеджмент та спеціалісти компанії виступають з лекціями для студентів і дають поради щодо подальшого працевлаштування.
Зараз у компанії активно промотуємо проєктну роботу. Її суть полягає в тому, що можна очолити проєкт серед своїх колег із департаменту, а можна попрацювати з колегами із Групи. На таких кросфункціональних проєктах є можливість побачити інший підхід, познайомитись з колегами по функції, побачити, як одні й ті самі процеси адаптуються в залежності від менталітету, та в подальшому вийти на міжнародний рівень. Також у нас є довгострокові програми міжнародного стажування від 6 до 12 місяців (Long term Assignment) та короткострокові програми – три–шість місяців (Short term assignment). На жаль, у зв'язку з пандемією ми були змушені відмінити ряд програм та відряджень. Але одну програму стажування у юридичному департаменті все ж таки вдалось реалізувати у дистанційному форматі. Зараз наша менеджерка з юридичного департаменту Марія Чернявська проходить своє стажування онлайн та очолює глобальний проєкт з комплаєнсу серед усіх країн Carlsberg Group:
«Цього року я займалася глобальним проєктом з комплаєнсу разом з віцепрезидентом з комплаєнсу Carlsberg Group. Я була відповідальна за організацію запуску навчання з комплаєнсу в усіх компаніях Carlsberg Group. Я співпрацювала з іноземними зовнішніми підрядниками та колегами з різних країн. Я в захваті від того, яка залученість відчувалась від усіх і як нам вдалося подолати всі труднощі, що час від часу виникали, бо ми всі з різних країн, з різних культур та навіть різних часових поясів. Вдячна всім за успішність проєкту, а компанії — за цікаву роботу та новий досвід».

Марія Чернявська
Проєктна робота доступна не тільки офісним співробітникам, а й робочим спеціальностям. Вони можуть проявити себе на глобальному рівні та завдяки міжнародній співпраці здобути додаткові знання та навички.
Профі винахідливості
Ми з радістю приймаємо ідеї та пропозиції від наших співробітників. Якщо у колеги є ідея, як удосконалити певний бізнес-процес чи технологію, зекономити сировину чи інші ресурси, він може подати її в рамках проєкту «Варниця ідей». На внутрішньому порталі є розділ, куди всі бажаючі можуть надсилати свої ідеї. Спочатку всі ідеї оцінюються експертами і лише потім реалізуються.

Загалом ми реалізуємо 50% поданих ідей, і всі вони переважно в операційному департаменті. Є кілька критеріїв оцінки, серед них: вплив на імідж компанії, економія сировини, енергоефективність, час впровадження, економічний ефект тощо. Автори ідей можуть брати участь у реалізації своєї ідеї або навіть очолити свій проєкт. Інколи ідею просуває та реалізовує ціла команда. В залежності від цінності ідеї після її реалізації автори отримують премію. Тільки за 2019 рік було реалізовано 33 ідеї співробітників, які принесли економічний ефект в понад 5 млн грн.
Профі адаптації
Аби новачку було легко адаптуватись до компанії та умов праці, щоквартально в компанії проводиться адаптаційний курс, на якому різні департаменти знайомлять нових колег з діяльністю компанії, виробництвом та діляться корисною інформацією, що може знадобитися в роботі.

Додатково у перший тиждень роботи новачкам надходять Welcomeletters. У цих листах розповідається про структуру компанії, надаються корисні контакти та поради для адаптаційного періоду. Також є практика із призначеним body — співробітника, який на початку буде ментором та помічником.

До початку карантину адаптаційний курс відбувався офлайн, з приходом карантину ми змінили підхід та запустили інтерактивний адаптаційний курс, який розповідає про історію компанії від її глобального заснування до локального функціонування в Україні та в ігровій формі знайомить з процесом пивоваріння.
На виробництві існує практика індивідуалізації процесу адаптації. Для кожного співробітника розробляється індивідуальний план адаптації спеціально під ту зону і процеси, де буде працювати співробітник. Також надається ментор, який відповідає за навчання. Оскільки виробництво не переходило на віддалену роботу, змін в онбордингу не відбулось.
Профі бенефітів
Під час карантину ми провели опитування серед співробітників, в якому більшість працівників відмітили стабільність та надійність компанії. 70% наших співробітників прийшли в компанію до 2017 року, рівень плинності кадрів в компанії нижчий за ринковий, що підтверджує лояльність працівників до компанії та задоволеність своїм місцем роботи.

Працюючи в компанії, співробітник отримує добровільне медичне страхування та поліси добровільного страхування від нещасного випадку. Компанія матеріально підтримує своїх людей як в скрутні години, так і в радісні. Робочим спеціальностям надається спецодяг та часткова компенсація харчування. Впроваджена преміальна система згідно з досягненнями та цілями компанії.

А для сприяння кращій взаємодії між колегами була впроваджена програма «Дякую, колего». Інколи важливо подякувати за швидку реакцію, влучну пораду або допомогу у виконанні завдання. Тож у Carlsberg Ukraine функціонує спеціальний розділ, через який можна надіслати подяку. В кінці місяця колег із найбільшою кількістю «дякую» рандомно нагороджуємо сувенірами.
Профі щастя
Ідея проєкту «Щастя на робочому місці» з'явилася ще в 2014 році, коли в Україну прийшла економічна і політична криза. Ми розуміли, що наслідки цього так чи інакше будуть позначатися і на наших співробітниках, тому вирішили діяти. Проєкт було запроваджено в 2017 році, і метою «Щастя на робочому місці» є створення інструментів, за допомогою яких кожного дня працівники компанії можуть відчувати себе щасливішими. На сьогодні це навчальні заходи, тренінги, мотиваційні матеріали тощо. Від початку карантину наші колеги мають можливість брати участь в онлайн-медитаціях, отримати безкоштовну психологічну підтримку фахівця та приєднуватись до онлайн-лекцій з психологами та лікарями.
Профі — це не назва професії та не вид діяльності. Профі — це звання, якого досягають люди, які віддано і з захватом працюють для компанії та люблять те, чим займаються. Оточений профі співробітник відчуває турботу, допомогу та взаємопідтримку на своєму робочому місці. А це — запорука вдалої роботи та щастя на робочому місці. Профі Carlsberg Ukraine невпинно варять пиво для кращого сьогодні та завтра, щоб стати Найбільш успішною, Найбільш професійною та Найбільш привабливою компанією для суспільства та твоїм улюбленим місцем роботи. Приєднуйся!
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Бренд Carlsberg є одним із найвідоміших пивних брендів у світі, а такі марки, як Baltika і Tuborg, належать до числа найпопулярніших пивних брендів у Європі.

До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. При цьому Львівська пивоварня — це перша промислова пивоварня країни, яка цього року відзначила своє 305-річчя. У компанії працюють понад 1400 чоловік. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких брендів, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші.
Made on
Tilda