Профі-сторіз від Кока-Кола
Coca-Cola — бренд номер один у світі. Він робить щасливими мільйони людей, які щодня споживають напої компанії, а також тих, хто щодня створює легендарні напої, вкладаючи у цю справу частину свого серця.
Збирати професійні історії нам допомогла Наталія Пинтя, HR-директор «Кока-Кола Беверіджиз Україна» (бізнес-юніт Coca-Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова)
«Кока-Кола Беверіджиз Україна»
у фактах
«Кока-Кола» — одна з перших міжнародних компаній-інвесторів в Україні, перше представництво було відкрито в 1992 р. Перший завод в Україні відкрився у Львові 1994 р., у 1998 р. на повну потужність запрацював завод компанії «Кока-Кола БеверіджизУкраїна» у селищі Велика Димерка на Київщині.

$490 млн — це 1% від загального обсягу прямих іноземних інвестицій в Україну.

Компанія працевлаштовує близько 1500 працівників, кожне робоче місце в компанії створює 19 додаткових робочих місць в суміжних сферах української економіки (згідно з дослідженням GfK Україна за 2018 р.).

Завдяки Програмі рівних можливостей в компанії «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» працюють 55 людей з інвалідністю.

Понад 10% зростання середньої заробітної плати в компанії у 2019-му в порівнянні з попереднім роком.

95% (SEI) індекс стійкої залученості співробітників бізнес-юніту за результатами 2019 р.
Уже багато років поспіль компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна» очолює національні рейтинги кращих компаній роботодавців в Україні. Для прикладу, лише у першому півріччі 2020 р. компанія була визнана найбільш привабливим роботодавцем у галузі товарів народного споживання у рамках міжнародного дослідження Randstad Employer Brand Research Ukraine, у топ-20 найкращих компаній-роботодавців за версією міжнародного кадрового порталу grc.ua, топ-25 найкращих роботодавців за версією журналу «Власть денег», топ-10 найпривабливіших роботодавців України за результатами дослідження EY в Україні.
Сторіз №1. Онбординг з чаюванням
Адаптувати, занурити, оточити турботою… Коли про це дбають в компанії, людина швидше вливається у робочий процес і з задоволенням стає частиною команди.
В компанії «Кока-Кола Беверіджиз Україна» адаптація відбувається у декілька етапів, починаючи від знайомства з процесами та людьми. У цьому важливу роль відіграє безпосередній керівник, який знайомить людину з командою. Наставник — це ще одна людина, яка може надати підтримку. Крім того, у нас кожна функція має HR-бізнес-партнера, який допомагає новачку адаптуватися в колективі. Наприклад, до фінансового відділу півроку тому прийшла Елізабет. До цього вона працювала в Coca-Cola HBC Вірменія і переїхала в Україну. Охопити весь функціонал було дуже важко і складно, яким би досвідченим не був працівник. «Так як ринок в Україні складний і різноманітний, в перші ж дні отримуєш безліч інформації і завдань, — ділиться Елізабет. — Але зовсім інакше все це сприймаєш, коли у перший робочий день на твоєму столі тебе зустрічає маленький знак уваги — чашка з надписом Welcome to the Coca-Cola family та крафтова коробочка з цукерками. Стає тепліше». І брендований записничок з ручкою теж корисні речі на новому місці. А книга «Сім навичок високоефективних людей» дає розуміння — тут на тебе чекає і професійний, і особистісний розвиток. Хто не погодиться, що це і матеріальна, і ментальна підтримка, яка налаштовує на потрібну хвилю. І ще звичайні життєві речі: дотація на харчування в Coke Cafe, трансфер до роботи і додому, медичне страхування і страхування життя, щомісячний семплінг продукції, якою можна пригостити друзів, та багато іншого. Про це все Елізабет розповідав її наставник у перший робочий день. Вона успішно пройшла бойове хрещення. «З першого дня в мене не було відчуття, що я прийшла в чужу компанію, що я розгублена і залишена наодинці з безліччю нових завдань, — досі згадує Елізабет. — І я вдячна колегам, які мене підтримали, і дуже бережу свою улюблену чашку».
В системі компаній Кока-Кола в Україні працівників заохочують не лише через справедливу оплату праці, а й через нефінансові мотивації та програми, які також дають співробітникам відчуття ще більшої впевненості, захищеності та належності до кращої команди! Найперше — це відчуття команди, розуміння того, який саме мій особистий внесок в загальну справу та результат. А коли ти усвідомлюєш, що саме твоя робота важлива та необхідна, тоді ти прикладаєш розум та серце і робиш так, щоб легендарний напій освіжав кожного нашого споживача!
Також ми дбаємо про добробут наших колег, пропонуючи

-страхування життя та медичне страхування;

-компенсацію харчування та наявність їдальні;

-безоплатний транспорт до/з місця роботи;

-доплату 100% заробітної плати за лікарняним;

-матеріальну допомогу за сімейними обставинами;

-оплачувані три дні відпустки в особисті особливі дати;

організацію свят та корпоративних заходів тощо;

подарунки до свят співробітникам та їхнім дітям;

безоплатну продукцію;

заняття спортивними вправами.

А якщо необхідно для роботи, то надаємо

мобільний зв'язок;

спецодяг, спецвзуття та засоби індивідуального захисту;

службовий автомобіль;

ноутбуки та планшети для роботи;

компенсацію оренди житла під час переїзду.
Сторіз №2. Одна команда — одна сім'я
До команди Кока-Кола в Україні входить понад 1500 людей, які віддані своїй справі і завжди прагнуть піднімати планку ще вище, кинути виклик статус-кво, вчитися на прикладі один одного і насолоджуватися часом, який проводять разом.
Для нас дуже важливими є відчуття єдності і ті люди, з якими ми працюємо. Ми різноманітна, інклюзивна і старанна команда, в якій завжди підтримують одне одного. Розуміння спільної мети підтримує наш командний дух і відданість справі. Кожна перемога є нашою спільною. А талановиті люди, які нас оточують, надихають нас на зростання.

«Швидкість, руху та підвищення планки — ось що мене надихає в моїй роботі, — ділиться враженнями Руслан, керівник групи з продажу. — Компанія невпинно йде вперед, завдяки чому розвивається не тільки сама, але й розвиває бізнеси наших партнерів. Пишаюся тим, що чесність — один із принципів побудови відносин всередині компанії та з партнерами».

Попит споживачів на продукцію компанії залишався високим навіть під час карантину. Наша роль та обов'язок — дати можливість кожному придбати улюблені напої, незважаючи на складні часи. Але ми, як і всі, стали ще більш обережними у питаннях гігієни. Саме тому забезпечуємо наших співробітників усім необхідним, У тому числі масками та антисептиками, а також постійно проводимо навчальні модулі щодо роботи в умовах пандемії. Радію, що всі співробітники продовжують працювати, до того ж ми навчилися спілкуватися онлайн.

«Особливо радію, що компанія проявляє свою соціальну відповідальність і допомагає країні під час пандемії, — додає Руслан. — Ми забезпечуємо лікарні життєво необхідним обладнанням, а також доставляємо воду і напої в ключові лікарні в регіонах, де ситуація з коронавірусом найбільш критична. До речі, карантин підкреслив для мене важливі людські цінності, наприклад, цінувати та піклуватися про родину, а також те, як важливо мати підтримку на роботі, де також ми працюємо дружнім колективом, як одна сім'я. Те, що раніше «замилювалось», стає вкрай важливим зараз. Моя родина, моя сім'я Coca-Cola здорові — і це для мене найкраща новина».
Спалах коронавірусу COVID-19 — це безпрецедентна подія, яка певним чином торкнеться всього людства. Ми як підприємство харчової промисловості відіграємо важливу роль у цій кризі. Безпека наших працівників, замовників, партнерів, споживачів та продуктів залишається найвищим пріоритетом для нас. Саме тому з моменту початку спалаху пандемії ми запровадили найкращі світові профілактичні заходи безпеки та гігієни на всіх робочих місцях, впровадили більш жорсткі санітарні норми та соціальну дистанцію, обмежили подорожі та зустрічі, перейшли на віддалену роботу, де це можливо.

З урахуванням цих запобіжних заходів наше виробництво продовжує роботу у звичайному режимі, так само як і наша торгова команда і доставка працюють з замовниками та продовжують доставляти нашу продукцію в усі куточки України. Ми вдячні всім нашим колегам за все, що вони роблять щодня. Така підтримка надихає на нові досягнення.
Сторіз №3. Уроки англійської
Один із найтиповіших страхів, що виникає у людей, які замислюються про роботу в компанії Кока-Кола, — це те, що це міжнародна компанія і без знання англійської мови мало шансів, що тебе візьмуть. Звичайно, є посади, на яких без цього аж ніяк, але є такі посади, як оператор виробництва, водій навантажувача, які дуже цінуються в компанії і добре оплачувані і для яких відсутність знання іноземної мови не є проблемою.
«А ще я довго не наважувався подати своє резюме, хоча дуже давно хотів працювати на підприємстві, — розповідає Роман. — Я чув багато хороших відгуків про компанію, мені зручно було б працювати там географічно, але я просто думав, що там якісь космічні вимоги, що я не потягну, не впораюся. Коли прийшов, то дійсно побачив навколо себе професіоналів, але ніхто і ніщо не заважало мені стати таким, як вони. Мене багато навчали, підтримували. Я вивчив мову, навчився керувати людьми й опанував основи адміністрування, планування та управління, вивчив усі машини, процеси. Я зрозумів, що знання мови, то не страшилка, а необхідна умова для подальшого професійного зростання та розвитку. І з оператора виробництва я став керівником інженерного відділу. Тобто я підпорядковуюся вже безпосередньо директору заводу. А про те, яка це відповідальність, думаю, говорити не треба. Так, на це мені знадобилося майже вісім років, але я доклав багато зусиль і заручився підтримкою і довірою колег».v
Сторіз №4. Ініціатива мотивується, а новатор заохочується!
Коли ти бачиш, що від твоєї ідеї не лише не відмахнулися, але й впровадили її, вона стала успішною і вплинула на показники і результати роботи, ти відчуваєш себе дійсно частиною великої команди і родини.
В рамках програми Innovation for Growth в компанії визначаються пріоритетні теми, створено онлайн-платформу, де кожен співробітник може запостити свою ідею. «Минулого року було оголошено конкурс на кращу ідею стосовно покращення сервісів для наших замовників і клієнтоорієнтованості, — розповів Сергій, керівник проектів торгового відділу. — Спеціально був створений оргкомітет, який обрав за певними критеріями найкращу ідею з 400 запропонованих. І нею стала програма MyOutlet (Мій магазин). Вона про залучення працівників адміністративних функцій до безпосередньої роботи в торговельних точках — гастрономах та супермаркетах. Це дало дуже багато переваг для компанії та можливості краще зрозуміти потреби наших клієнтів. Окрім морального задоволення, найактивніші учасники отримали ще й матеріальне заохочення».
Сторіз №5. Материнство — не перешкода
Чимало жінок у нас в країні, на жаль, постають перед вибором — кар'єра або материнство. І не секрет, що є чимало компаній, які під будь-яким приводом відмовляють у працевлаштуванні молодим жінкам, які потенційно можуть піти в декрет, або ж не зберігають за жінкою робочі місця на час їхньої декретної відпустки.
«Після народження дитини, — розповідає Ірина, співробітниця відділу Masterdata, який займається внесенням та обробкою даних в систему SAP, — я вирішила вийти на роботу раніше ніж через три роки. На моєму місці вже працювала людина, але компанія запропонувала мені іншу цікаву позицію і максимально допомогла інтегруватися після декрету. Я хочу рости і розвиватися далі саме у цій компанії. А якщо раптом ми замислимося над другою дитиною, у мене не буде ніяких страхів чи підстав хвилюватися стосовно мого майбутнього в компанії».
2019 рік був особливим для працівників компанії, коли вони вкотре святкували День сім'ї Coca-Cola великою родиною. Але цього разу свято відбулося одночасно в усіх регіонах України, а також у Вірменії та Молдові! До святкування долучились понад 3500 співробітників та членів їх сімей. Свято стало прекрасною нагодою зарядитись позитивом, поділитись емоціями та подякувати і відзначити ювілярів — тих, хто відданий «сім'ї Кока-Кола» 5, 10, 15 та 20 років.
«Секретний інгредієнт»… …Так називаються підхід в «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та програми, за якими відбувається пошук унікальних кадрів, здебільшого серед молоді. А унікальні перспективи чекають на таланти вже всередині компанії! У межах спеціалізованих програм працівники отримують знання через участь у тренінгах, навчанні на робочому місці та у більш досвідчених колег. У 2019 р. понад 70 працівників взяли участь у програмі прискореного розвитку FastForward. Ще одним із важливих напрямів з підсилення кадрового резерву є програма Rise Management Trainee. Програма триває два роки та має на меті розвиток майбутніх лідерів компанії, і це вже готові керівники початкового рівня. У 2019 р. ми запровадили також Кар'єрну програму стажування — для студентів або випускників вишів, короткострокову, на чотири–шість місяців. Програма готує спеціалістів у вибраних напрямках. А вже у 2020 р. ми модифікували програму та запустили її онлайн!
Кока-Кола – це назавжди
Хто страшніше розмалює гарбуза на Хелловін! Хто найкраще оздобить офіс до Нового року! Хто придумає найцікавіші конкурси до Дня народження компанії! Здавалося б, де людям брати на все це ентузіазм та час. Але в компанії «Кока-Кола БеверіджизУкраїна» вже ні для кого не дивина, що колеги не поспішають додому. Тому що для багатьох працівників це другий дім. І найулюбленішим тут є День сім'ї, коли співробітники приходять на свято — великий родинний пікнік. І таке свято відбувається і в Україні, і у Вірменії, і в Молдові. Навіть люди, які йдуть з компанії, залишаються вдячними. «Нещодавно мені довелося бути присутньою на сесії, яку модерувала наша колишня співробітниця Тетяна, — розповідає Наталія Пинтя. — Було дуже приємно дивитися на те, яких успіхів вона досягла нехай і в дещо іншому напрямку, розвиваючи свій бізнес. Я наведу її слова: «Кока-Кола — це дуже серйозна школа, яка дає стільки досвіду, який я використовую дотепер. Ще один мій колишній колега В'ячеслав завжди був і є справжнім амбасадором компанії. Він пішов від нас кілька років тому, започаткував власний бізнес, навіть декілька (один з ландшафтного дизайну). Але навіть зараз він завжди ділиться корисними порадами, як от, наприклад, щодо покращення стану ялинок, що ростуть біля заводу, бо він «хоче, аби Кока-Кола була найкращою в усьому! Кока-Кола назавжди в моєму серці».
Made on
Tilda